چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ |۸ صفر ۱۴۴۶ | Aug 14, 2024
امامی

حوزه/نماینده مردم کوهدشت و رومشکان گفت: امام‌ جمعه سابق کوهدشت طلبه ای باسواد و انقلابی است و خالصانه به مردم خدمت کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، علی امامی راد نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی امروز در آئین تکریم و معارفه امام جمعه سابق کوهدشت با بیان اینکه تکریم و معارفه سنت نیکویی است، افزود: شایسته است عزیزی که سالها خدمت کوثر داشته است مورد تکریم قرار بگیرد و خیر مقدم به فردی بگوییم که قرار است ادامه ماموریت را انجام دهد.

وی حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی امام جمعه سابق کوهدشت را طلبه ای باسواد و انقلابی دانست و خاطر نشان کرد: حجت الاسلام طهماسبی در سمت امام جمعه تلاش های خوبی در راستای اقتدار روزافزون نظام و عزت انقلاب انجام داد.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حجت الاسلام والمسلمین هاشم نیازی نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری نقل کرده اند که حجت الاسلام طهماسبی در بین ائمه جمعه شهرستان های استان، فاضل‌ترین است، گفت: این عالم بزگوار بسیار اندیشمند و نخبه است.

امامی راد با بیان اینکه امام‌ جمعه باید در طول هفته برنامه زندگی سیاسی و عبادی را به مردم ارائه دهد اظهار داشت: مسلمان باید مسئولیت پذیر باشد و یک روز در هفته در نماز جمعه شرکت کند، چرا که شرکت در نماز جمعه هم عبادت است و هم زندگی را در ابعاد مختلف مورد بررسی قرار می دهد.

وی با اشاره به همایش جهانی اربعین حسینی خاطر نشان کرد: مردم آزاده و استکبار ستیز و دلداده اهل بیت(ع) با حضور در مراسم اربعین اوج ارادت خود را به سرور و سالار شعیدان اسلام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و اصحاب باوفایش به نمایش می گذارند.

در پایان این مراسم از زحمات ۱۵ ساله حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی امام‌ جمعه سابق کوهدشت قدردانی و حجت الاسلام علی سپهوند که قبلا امام جمعه شهرستان ازنا بود به عنوان امام جمعه کوهدشت معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha